Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (Carl Zeiss, Sirui, Irix, Lensbaby)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Innowacyjny mechanizm DeClick pozwala aktywować możliwość bezstopniowego ustawiania wartości przysłony. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.